انواع ساعت

معرفی برندهای ساعت اورجینال

معرفی برندهای ساعت اورجینال

معرفی برندهای ساعت اورجینال

معرفی برندهای ساعت اورجینال یکی از بهترین و جذا‌ب‌ترین اکسسوری‌هایی است که یک استایل شیک را کامل می‌کند. با وجود انواع ساعت‌های هوشمند و متنوع که هر روز وارد بازار می‌شود، بسیاری از افراد هنوز ساعت مچی‌های کلاسیک را می‌پسندند و بدون ساعت مچی نمی‌توانند از خانه خارج شوند. اگر شما هم حس می‌کنید ظاهر و استایل شما بدون ساعت مچی چیزی کم دارد، حتما دنبال معرفی برندهای ساعت اورجینال می‌گردید. در این مطلب با انواع معرفی برندهای ساعت اورجینال، بهترین برند ساعت مچی مردانه، بهترین برند ساعت مچی زنانه و در مجموع بهترین برندهای ساعت آشنا می‌شویم.

بهترین معرفی برندهای ساعت اورجینال را بشناسید

قبل از هر چیز باید بدانیم که معرفی برندهای ساعت اورجینال را بر چه اساسی باید انتخاب کرد. برندهای فراوانی در دنیا در زمینه‌ی تولید ساعت مچی هوشمند و کلاسیک فعالیت می‌کنند. تمام برندهای مشهور ساعت، محصولات خوبی دارند که می‌تواند با توجه به قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید، سال‌ها برای شما کار کند و تکمیل کننده‌ی استایل جذاب شما باشد.

اما برندها به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند؛ معرفی برندهای ساعت اورجینال  لوکس  و برندهای ارزان و مقرون‌به‌صرفه. ارزان بودن یک برند لزوما به‌معنی بد بودن محصولاتش نیست؛ فقط بعضی ویژگی‌ها مثلا نوع متریالی که در آن‌ها استفاده می‌شود متفاوت است. بعضی برندها ساعت‌های کاملا طلا تولید می‌کنند. بسیاری از برندها محصولات لیمیتد ادیشن یا با تعداد محدود دارند یعنی از یک نوع ساعت فقط ۱۰۰ عدد تولید می‌کنند. بعضی ساعت‌ها دست‌ساز هستند و تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا یک ساعت مچی قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

برای انتخاب بهترین برند ساعت مچی ابتدا باید بودجه‌ای که برای خرید ساعت کنار گذاشته‌اید در نظر بگیرید. با توجه به این بودجه می‌توانید سایر ویژگی‌های ساعت را انتخاب کنید. ما در ادامه معرفی برندهای ساعت اورجینال  را به دو دسته تقسیم کرده‌ایم. یکی ساعت‌های لوکس و دیگری ساعت‌هایی که قیمت‌های کمتری دارند. البته بعضی برندهای ساعت، هر دو نوع محصول را عرضه می‌کنند؛ هم ساعت‌های لوکس و گران دارند و هم ساعت ارزان و مقرون‌به‌صرفه.

بهترین معرفی برندهای ساعت اورجینال لوکس و گران

در ادامه با چند نمونه از برندهای لوکس ساعت آشنا می‌شوید. بعضی از برندهای ساعت‌های ارزان‌تر هم دارند ولی تمرکز آن‌ها ساعت‌های لوکس است.

چرا از ساعت مچی استفاده می‌کنیم؟

زندگی در دنیایی که به زمان وابسته است، ما را به ساعت و زمان متکی می‌کند. با سرعت‌گیری افزایندۀ روند زندگی در همۀ جوامع جهانی نیاز به دانستن ساعت و زمان بیش‌ از هر زمان دیگری حس می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد در هر زمان با مشاهده صفحه گوشی خود، می‌توانند از زمان و ساعت مطلع شوند. مسئله اینجاست که چرا همچنان افراد بسیاری از ساعت مچی استفاده می‌کنند؟

شاید معرفی برندهای ساعت اورجینال، چیزی هستند که ما می‌خواهیم بپوشیم؛ نه آن‌که از آن‌ها استفاده کنیم. اگر به دلیل استفاده از معرفی برندهای ساعت اورجینال  توسط افراد توجه کنیم، متوجه می‌شویم که برای بسیاری از افراد مهم است که دیگران بتوانند مارک ساعت آن‌ها را تشخیص دهند (البته توجه نمایید که همیشه استثناهایی وجود دارد)؛ بنابراین معمولاً به سراغ معرفی برندهای ساعت اورجینال  می‌روند. بی‌شک ساعت به‌عنوان یک اکسسوری جذاب، به عضو جدانشدنی استایل افراد شیک‌پوش تبدیل شده و درخشندگی استایل آن‌ها را تضمین می‌کند.

معرفی برندهای ساعت اورجینال   سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

در میان معرفی برندهای ساعت اورجینال  سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از معرفی برندهای ساعت اورجینال  در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، معرفی برندهای ساعت اورجینال  رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، معرفی برندهای ساعت اورجینال  رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند.

این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند مون بلان (Montblanc)

برند مون بلان یک برند سوئیسی تولید معرفی برندهای ساعت اورجینال  است که در سال ۱۸۵۸ پایه‌گذاری شد. این برند ساعت‌های گران‌قیمت و لوکس دارد که قیمت آن‌ها بین ۱۲۰۰ تا ۳۰ هزار دلار است. برای خرید بهترین ساعت مردانه اگر محدودیت مالی ندارید، روی مارک مون بلان حساب کنید.

برند ژِژِ لُکولتر (Jaeger-LeCoultre)

معرفی برندهای ساعت اورجینال  قدیمی ساعت در سال ۱۸۳۳ پایه‌گذاری شده است. این برند سوئیسی به طراحی‌های هوشمندانه‌اش شهرت دارد و بهترین ساعت برند مردانه و زنانه را تولید می‌کند. یکی از مدل‌های خاص این برند، مدل Reverso دارای صفحه‌ی چرخان است. قیمت ساعت‌های این برند بین ۴۸۰۰ تا ۱۰۰ هزار دلار است.

معرفی برندهای ساعت اورجینال  رومانسون (Romanson)، از کلاسیک تا مدرن!

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا معرفی برندهای ساعت اورجینال  رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از معرفی برندهای ساعت اورجینال  ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

معرفی برندهای ساعت اورجینال فردریک کنستان (Frédérique Constant)

این برند یکی دیگر از برندهای قدیمی ساعت در دنیا است. این برند در سال ۱۸۷۵ در سوئیس پایه‌گذاری شد. هدف اصلی این برند تولید ساعت‌های لوکس با طراحی و دقت و تکنیک ساعت‌های سوئیسی با قیمت‌هایی است که برای بسیاری از افراد مقرون‌به‌صرفه و قابل پرداخت است. تنوع قیمت این برند بسیار زیاد است و دامنه‌ی وسیعی را در بر می‌گیرد. در نتیجه هم ساعت لوکس دارد و هم ساعت‌های ارزان‌تر. بازه‌ی قیمتی ساعت‌های این برند بین ۷۵۰ تا ۱۹ هزار دلار است.

این برند در زمینه‌ی تولید ساعت هوشمند هم فعالیت می‌کند و بعضی از انواع ساعت‌های تولیدی آن امکانات ساعت‌های هوشمند هم دارد. اگر دنبال خرید بهترین برند معرفی برندهای ساعت اورجینال  مردانه و بهترین برند ساعت مچی زنانه هستید، بدون هیچ شک و تردیدی، فردریک کنستان را انتخاب کنید.

برند پیاژه (Piaget)

این برند سوئیسی در سال ۱۸۷۴ آغاز به کار کرد. قیمت ساعت‌های این برند بین ۵ هزار تا ۸۸ هزار دلار است. ژرژ ادوارد پیاژه اولین کارگاه ساعت‌سازی خود را در یک مزرعه‌ی خانوادگی در روستای La Côte-aux-Fées در سوئیس راه‌اندازی کرد. امروز این برند ظریف‌ترین ساعت‌های اتوماتیک جهان را ارائه می‌کند که طرفداران خاص خود را دارد. اگر دنبال معرفی برندهای ساعت اورجینال بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی هستید و محدودیت مالی هم ندارید، حتما مدل‌های برند پیاژه را هم در نظر بگیرید.

ساعت مچی کاسیو (Casio)، هرگز تسلیم نشو!

زمانی که سخن ازمعرفی برندهای ساعت اورجینال  ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، معرفی برندهای ساعت اورجینال جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند کارتیه (Cartier)

کارتیه یکی از بهترین برند های ساعت مچی مردانه و زنانه است. برند کارتیه در سال ۱۸۴۷ پایه‌گذاری شد و یک برند فرانسوی است. البته این برند در زمینه‌ی تولید جواهرات و زیورآلات فعالیت می‌کند ولی معرفی برندهای ساعت اورجینال  هم بخش بزرگی از تولیدات این مجموعه است. ساعت‌های کارتیه بین ۲۵۶۰ تا ۲۵۸ هزار دلار قیمت دارند. هفت سال بعد از پایه‌گذاری شرکت توسط لویی فرانسوا کارتیه، نوه‌ی او لوئی یک ساعت مشهور به نام Tank Watch را ابداع کرد که با الهام از یک تانک نظامی طراحی شده بود. این برند ساعت‌های خاص زیادی در طی این سال‌ها طراحی کرده است.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند زنیت (Zenith)

این معرفی برندهای ساعت اورجینال  مچی سوئیسی در سال ۱۸۶۵ در سوئیس پایه‌گذاری شد. جرج فاور ژاکو وقتی این شرکت را پایه‌گذاری کرد فقط ۲۲ سال سن داشت و در نهایت آن را به زنیت تغییر نام داد. از آن زمان که بیش از یک قرن و نیم گذشته، ساعت‌های این برند توسط افراد مشهور زیادی انتخاب شده است؛ از جمله مهاتما گاندی. پس اگر دنبال بهترین ساعت مردانه می‌گردید، برند زنیت نامی است که نباید از یاد ببرید.

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)، همچون جواهرات سلطنتی!

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و معرفی برندهای ساعت اورجینال  لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک معرفی برندهای ساعت اورجینال  مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

برند امگا (Omega)

این برند به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت مچی در سال ۱۸۴۸ پایه‌گذاری شده است و یک برند ساعت سوئیسی است. قیمت ساعت‌های این برند بین ۲۵۵۰ تا ۷۲۵ هزار دلار است و یکی از گران‌ترین برندهای این فهرست است. به لطف باز آلدرین، فضانوردی که به ماه سفر کرد، معرفی برندهای ساعت اورجینال ساعت امگا اولین ساعتی است که به ماه راه پیدا کرد. او برای قدم‌زنی مشهور و تاریخ‌ساز خود، ساعت مدل Speedmaster برند امگا را به دست داشت. این برند، امروزه به‌عنوان برند محبوب جیمز باند شناخته می‌شود. امگا را می‌توان بهترین برند ساعت مچی مردانه در جهان نامید.

ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe)، پادشاه ساعت‌ها!

پتک فیلیپ یکی از معرفی برندهای ساعت اورجینال  سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده، به‌عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت‌ها دارد و همین مسئله سبب شده ساعت‌های لوکس پتک فیلیپ لقب پادشاه ساعت‌ها را دریافت نماید.

معرفی برندهای ساعت اورجینال کلوین کلاین (Calvin Klein)

کلوین کلاین اولین بار در سال ۱۹۶۸ بر سر زبان‌ها افتاد. در نتیجه یک برند قدیمی است که در زمینه‌ی تولید ساعت هم فعالیت می‌کند. ساعت‌های این برند طراحی ساده ولی زیبا و بی‌نقصی دارند و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها ساخت بی‌نظیر و ارزش آن در برابر قیمتی است که می‌پردازید. ساعت‌های این برند با تکنیک و طراحی سوئیسی ساخته می‌شوند و عبارت ساخت سوئیس زیر آن‌ها درج می‌شود. البته کیفیت مواد اولیه و اجزای مختلف طراحی آن، مثل ساعت‌های لوکس نیست ولی بدون شک ارزش هزینه کردن دارد. نسبت به هزینه‌ی معقولی که می‌پردازید، ساعت باکیفیت و شیکی خواهید داشت که کامل‌کننده‌ی یک استایل جذاب است. اگر دنبال بهترین معرفی برندهای ساعت اورجینال  ساعت مچی زنانه ۲۰۲۳ هستید، حتما مدل‌های کلوین کلاین را مد نظر داشته باشید.

برند نیکسون (Nixon)

این برند در سال ۱۹۹۷ در کالیفرنیای آمریکا پایه‌گذاری شد. در نتیجه برندی نسبتا جدید نسبت به بسیاری از معرفی برندهای ساعت اورجینال مارک‌های ساعت است. محصولات این برند ابتدا برای علاقه‌مندان به ماجراجویی تبلیغ می‌شد و در فروشگاه‌های ورزشی به فروش می‌رسید. این برند کم‌کم دامنه‌ی فعالیت خود را وسیع‌تر کرد و لباس، اکسسوری و حتی اسپیکر پرتابل هم تولید کرد. اکنون محصولات این برند در بیش از ۸۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد.

این شرکت معرفی برندهای ساعت اورجینال ساعت‌های کلاسیک، وینتیج و مدرن زنانه و مردانه دارد که تحت تاثیر ترندهای روز دنیای مد طراحی و تولید می‌شوند.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند اوریس (Oris)

با خرید ساعت برند اوریس با پرداخت هزینه‌ای معقول صاحب یک ساعت باکیفیت و بادوام می‌شوید. این برند کار خود را در یک شهر کوچک در سوئیس در سال ۱۹۰۴ شروع کرد. در نتیجه یکی از قدیمی‌ترین برندهای این فهرست است. این برند با تمرکز بر تولید ساعت‌های مدرن با طراحی زیبا توانسته جای ویژه‌ای در بازار فروش ساعت مچی بگیرد. فرقی نمی‌کند که دنبال معرفی برندهای ساعت اورجینال  اسپرت و غیر رسمی باشید یا ساعت‌های شیک و رسمی، این برند محصولات متنوعی برای تمام سلیقه‌ها و استایل‌ها دارد.

ساعت مچی سیکو (Seiko)، لذت اولین بودن را تجربه کنید!

معرفی برندهای ساعت اورجینال سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی‌ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت‌ها به دلیل طراحی خاص و ساده‌ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جذاب و خاص خود می‌نماید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیرمجموعه معرفی برندهای ساعت اورجینال سیکو ۵ است که مدل‌های متفاوتی برای همۀ استایل‌های مردانه و زنانه دارد.

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)، دوستدار طبیعت!

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند Tommy Hilfiger یکی از برندهای معروف در دنیای مد است اما آیا می‌دانستید این برند ساعت مچی هم دارد؟ این برند از سال ۱۹۸۵ به نامی بزرگ در صنعت مد تبدیل شده است. ساعت‌های این برند طراحی شیک، کیفیت عالی و قیمت‌های معقولی دارند. این معرفی برندهای ساعت اورجینال برند ساعت‌های کلاسیک، اسپرت و کرنوگراف با صفحه‌های بزرگ تولید می‌کند. اگر دنبال یک ساعت شیک با قیمتی پایین‌تر از برندهای لوکس هستید حتما مدل‌های تامی هیلفیگر را بررسی کنید.

برند فسیل (Fossil)

معرفی برندهای ساعت اورجینال این برند تحت تاثیر تفکر خلاق آمریکایی، محصولاتی جذاب و متنوع تولید می‌کند. برند فسیل از سال ۱۹۸۴ فعالیت می‌کند و از آن زمان دنبال اضافه کردن انرژی و نفسی تازه به صنعت ساخت و طراحی ساعت مچی است. ساعت‌های این برند شیک، جذاب و مقرون‌به‌صرفه است و سبک رتروی منحصربه‌فردی دارند.

طراحی ماندگار و ظاهر سنتی این ساعت‌ها می‌تواند جذابیت خاصی به استایل شما اضافه کند. فرقی نمی‌کند که دنبال ساعت‌های رزگلد، چرم یا استیل باشید یا دنبال ساعت‌هایی با رنگ‌های تیره و روشن بگردید، در هر صورت می‌توانید ساعت مورد علاقه‌ی خود را از بین محصولات این برند پیدا کنید.

معرفی برندهای ساعت اورجینال  گس (Guess)، دنیا میدان نبرد ماست!

برند گس یکی دیگر از مارک‌های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه‌اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل‌های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن‌که این برند به تولید معرفی برندهای ساعت اورجینال  مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم‌های خوش‌سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

دنیل ولینگتون (Daniel Wellington)

دوست دارید در جریان یک جلسه‌ی کاری، تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارید و شیک و جذاب دیده شوید؟ دوست دارید ظاهری رسمی و شیک داشته باشید بدون اینکه حساب بانکی‌تان خالی شود؟ دوست دارید ظاهر زیبای شما اعتمادبه‌نفستان را دوچندان کند؟ لازم نیست نگران هزینه‌ خرید بهترین ساعت برند باشید. اگر بودجه‌ی کمی دارید ولی می‌خواهید ظاهری شیک و رسمی داشته باشید، ساعت‌های برند دنیل ولینگتون را انتخاب کنید.

معرفی برندهای ساعت اورجینال این برند سوئدی تولید ساعت مچی با طراحی‌های زیبا، استفاده از بندهای چرمی و صفحات استیل، یکی از رقیبان بزرگ برندهای ارزان‌قیمت ساعت است. ازآنجاکه این برند تمرکز زیادی روی استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی دارد، این روزها افراد زیادی از نسل جدید را می‌بینید که ساعت‌های این برند را انتخاب می‌کنند.

اگر دنبال معرفی برندهای ساعت اورجینال ساعت‌های شیک با طراحی مینیمال هستید، حتما به مدل‌های این برند نگاهی بیاندازید. این برند برای سلیقه‌های مختلف ساعت دارد و بیش از همه نظر نسل جوان را به خود جلب می‌کند.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند شینولا (Shinola)

این برند یکی از برندهای آمریکایی طراحی و ساخت ساعت مچی است. البته برند شینولا محصولات دیگری هم دارد مثلا محصولات چرمی و حتی دوچرخه. اما ساعت‌های این برند تمرکز اصلی تولیدات آن است. بسیاری از اجزای به‌کار رفته در تولید ساعت‌های این برند، سوئیسی است. در بین مدل‌های ساعت این برند می‌توانید طرح‌های نوستالژیک و قدیمی هم پیدا کنید.

ساعت فری لوک (freelook)، توجه به ریزترین جزئیات!

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد معرفی برندهای ساعت اورجینال ساعت  فری لوک، چشمان هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت‌های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه‌فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم‌های شیک‌پوش به دست آورد.

ساعت روشاس (Rochas)، درخشش یک سبک زیبا!

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت‌های سوئیسی، کالکشن‌های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت‌ها به‌قدری بالا است که ساعت‌های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

برند همیلتون (Hamilton)

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند همیلتون یک برند ساعت‌سازی سوئیسی است که سابقه‌ی درخشانی در تولید ساعت مچی دارد. امروز این برند بیشتر بر ساعت‌های مکانیکی متمرکز شده است که با طرح‌های کلاسیک شکل می‌گیرند؛ به‌ویژه از زمان جنگ جهانی دوم، زمانی که تجارت منحصراً بر تولید ساعت‌های نظامی متمرکز بود.

با توجه به موارد فوق، همیلتون را می‌توان یک معرفی برندهای ساعت اورجینال  سوئیسی با ریشه آمریکایی توصیف کرد که بر تولید ساعت‌های مکانیکی با کیفیت بالا با قیمت‌هایی که ارزش هزینه کردن دارد، تمرکز دارد.اگرچه ساعت‌های همیلتون گران‌تر از ساعت‌های رقبای ژاپنی‌شان است، اگر می‌خواهید برتری و قابل اطمینان بودن ساعت‌های سوئیسی را داشته باشید، یکی از چند مدل بهترین برند ساعت مچی سوئیسی موجود است.

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند تیسوت (Tissot)

تیسوت تولید‌ کننده‌ی ساعت با سابقه‌ی طولانی است که در سال ۱۸۵۳ در سوئیس تاسیس شد. اگرچه ممکن است توسط برخی به‌عنوان یک برند تجاری ممتاز تلقی شود؛ اما اگر با دقت بیشتری آن را تعریف کنیم به‌عنوان سازنده‌ی معرفی برندهای ساعت اورجینال  سوئیسی مقرون‌به‌صرفه و رسمی تعریف می‌شود. به هر حال، هیچ اختلافی در مورد کیفیت ساخت ساعت‌های تیسوت وجود ندارد.

تیسوت را می‌توان یکی از چند نمونه بهترین مارک ساعت مچی زنانه در ایران نامید. البته این برند مدل‌های مردانه هم دارد و فقط مختص زنان نیست.

برند آلپینا (Alpina)

وقتی صحبت از معرفی برندهای ساعت اورجینال  شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی با قیمت مناسب می‌شود، آلپینا شایسته‌ی این عنوان است. با این حال، وقتی در مورد ساعت‌سازان ارزان‌قیمت صحبت می‌شود، این شرکت با قیمت‌های هزار دلاری یا بیشتر، به طور قابل‌توجهی بالاتر از اکثر ساعت‌های موجود در این فهرست قرار دارد.

آلپینا از زمان تأسیس در سال ۱۸۸۳ این برند پیشرو در فناوری ساعت‌شناسی بوده و همواره به دنبال پیشرفت در تمام جنبه‌های عملیات خود، از مدیریت کیفیت گرفته تا محیط کار است.

بنابراین، نکته اصلی این است که ساعت‌های آلپینا به‌خوبی ساخته شده‌اند و سطح بالایی از دقت و کارکرد را دارند. بدیهی است که ظاهری بسیار لوکس‌تر از مثلاً کاسیو ارائه می‌دهند؛ اما طبیعتا باید برای آن هزینه کنید.

ساعت کوین واچ (CoinWatch)، برند مشهور استرالیایی!

معرفی برندهای ساعت اورجینال برند کوین واچ با طراحی ساعت‌های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل‌توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می‌باشند

برند کیو اند کیو (Q and Q)

معرفی برندهای ساعت اورجینال یکی از ارزان‌ترین ساعت‌های این فهرست برند کیو اند کیو است. این برند ژاپنی ساعت‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول تولید می‌کند. نام این برند در واقع برگرفته از عبارت Quality and Quantity به معنی کیفیت و کمیت است. یعنی هم به کیفیت آن توجه می‌شود هم به توزیع گسترده‌ی آن در سراسر دنیا تا تمام مردم بتوانند از ساعتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوند. این برند از سال ۱۹۷۶ تا به حال بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت را در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا فروخته است. طراحی این برند بسیار متنوع است و برای هر نوع سلیقه، استایل و مناسبتی می‌توانید یک ساعت جذاب از این برند انتخاب کنید.

برند اومکس (Omax)

معرفی برندهای ساعت اورجینال  ساعت مچی اومکس در سال ۱۹۴۶ در ژنو سوئیس پایه‌گذاری شد و از همان ابتدا به یکی از برندهای مشهور ساعت در کل دنیا تبدیل شد. در دهه‌ی ۷۰ میلادی، این برند بیشترین صادرات را از سوئیس داشت. این شرکت از ابتدا بیشتر از هر چیز روی طراحی و کیفیت محصولات خود تمرکز کرده است. این برند در سال ۱۹۷۴ با برند مشهور دیگری به نام Andre le Marquand همکاری کرد و یک کالکشن بی‌نظیر از محصولات تحت عنوان Spaceman تولید کرد. این مجموعه جلوتر از زمان خودش بود و مورد توجه مردم در سراسر دنیا قرار گرفت. این مجموعه حالا از ژاپن به فعالیت خود ادامه می‌دهد و ساعت‌هایی باکیفیت با قیمت معقول تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *