انواع کفش مجلسی, سایر محصولات

راهنمای خرید انواع صندل زنانه برند

راهنمای خرید انواع صندل زنانه برند

انواع صندل زنانه

صندل زنانه با  شروع  شدن  فصل  گرم  و  تابستانی  کفش های  خود  را  رها  کرده  و صندل را جایگزین آن می کنند.
صندل زنانه به دلیل باز بودن و جلوگیری از بو گرفتن و عرق کردن پا در روزهای گرم ،طرفداران بسیار زیادی دارد.صندل های زنانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و خانم ها می توانند انواع صندل های شیک و جذاب را برای فصل تابستان تهیه کرده و استفاده کنند.

صندل زنانه تخت 

صندل تخت که جلو و بدون پاشنه است و راحتی زیادی دارد و در هر مکانی می توان آن را استفاده کرد.این مدل صندل مناسبی کسانی که در طول روز فعالیت زیادی انجام می دهند، است.

صندل زنانه بنددار

این مدل از صندل زنانه به صورن بندی می باشد و بند های ان باعث می شود پا داخل آن جلو و عقب نرفته و محکم داخل آن قرار بگیرد.

صندل  زنانه جلو باز و یا جلو بسته

بانوان از این مدل های صندل معمولا به عنوان روفرشی استفاده می کنند اما در بیرون منزل هم می توان از آن استفاده کرد.

صندل زنانه پاشنه دار

صندل های پاشنه دار که به صورت پاشنه بلند و یا نیم پاشنه هستند و زیبایی منحصفر بفردی دارند .این مدل صندل انتخاب خوبی برای خانم های کوتاه قد است.

صندل زنانه لژدار

صندل لژدار ، نوع جدیدی از کفش‌های پاشنه دار محسوب می‌شوند؛ با این تفاوت که به جای پاشنه‌های نازک و جدا از پنجه‌ی پا، پاشنه‌ی سرتا سری دارند. لژ در این مدل کفش‌ها یک‌سره از نوک پا تا پاشنه‌ی پا کشیده شده‌اند و در واقع راحتی این مدل کفش و صندل نیز به همین علت است.

صندل زنانه مجلسی 


این مدل از صندل زنانه ، دارای کفی ضخیم و پاشنه دار هستند و برای پیاده روی راحتی کمی دارند.این صندل برای موقعیت های رسمی و مراسم مناسب می باشد. این نوع صندل تاثیر زیادی در روی استایل خانم ها دارد و جذابیتشان را بیشتر می کند .

 صندل لاانگشتی 


این نوع صندل در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و در فصل تابستان برای استفاده در کنار ساحل و دریا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد .

 صندل زنانه طبی 

صندل طبی کفی بسیار نرم و راحتی دارد وپوشیدن ان موجب تقویت کف پا می شود و برای کسانی که دارای دیابت، کف پای صاف و خارپاشنه هستند،بهترین گزینه می باشد.این مدل از صندل تا حدود زیادی ازدرد و عوارض بیماری های ایجاد شده در ناحیه پا را کاهش می دهد.

صندل‌های اصلاح کننده قوس کف پا

کف پا ممکن است از بدو تولد یا از سنین ابتدایی و یا به صورت ارثی صاف باشد. صافی کف پا به دلیل عدم مراقبت مناسب از پاها نظیر استفاده از کفش‌های نامناسب برای قوس کف پا، ایستادن یا پیاده‌روی‌های طولانی با کفش‌های پاشنه بلند، افزایش سن یا گرفتگی شدید در عضلات پا به وجود می‌آید.

توصیه‌های درمانی صندل زنانه : 

افرادی که کف پای آنها صاف است، مجبورند فشار ناشی از راه رفتن را به قسمت‌های دیگر پا منتقل کنند که می‌تواند باعث ایجاد درد در پاها شود. اگر صافی کف پا درمان نشود علاوه بر این که باعث ایجاد درد می‌شود می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در پا و مفاصل قسمت‌های پایینی بدن شود.

دمپایی‌های مناسب پاهای دیابتی

بدن افرا مبتلا به دیابت قادر به تولید یا استفاده مناسب از انسولین نبوده و نمی‌تواند قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. ابتلا به دیابت در بلند مدت همانگونه که باعث آسیب به چشم‌ها، قلب، کلیه‌ها، عصب‌ها و عروق خونی می‌شود، باعث آسیب به پاها نیز می‌شود. اگر شما به دیابت مبتلا هستید باید از پاهای خود به صورت ویژه مراقبت نمایید.

نکته مهم صندل زنانه 

برای بیماران دیابتی یکی از دلایل اصلی بستری شدن در بیمارستان، آسیب دیدگی‌های پای این بیماران است. آسیب‌ها و جراحات جزئی قبل از اینکه شما متوجه شوید ممکن است تبدیل به جراحات وخیم شود. تاول‌های ناشی از پوشیدن کفش‌های تنگ در پاهای دیابتی باعث آسیب‌های زیادی به پا می‌شود. دیابت گردش جریان خون را کاهش داده و به همین دلیل جراحات بسیار دیرتر بهبود می‌یابند. وقتی زخمی درمان نشود احتمال عفونی شدن آن بسیار بالا می‌رود. در زیربه برخی توصیه‌ها و صندلهای مناسب برای پاهای دیابتی اشاره شده است:

توصیه‌ها: 

از آنجا که زخم در پاهای دیابتی دیرتر التیام می‌یابد و پاهای دیابتی به گرما، اصطکاک و آسیب دیدگی ناشی از برخورد با اجسام خارجی حساس‌تر هستند، کف صندل‌های دیابتی بسیار بلندتر هستند تا راحتی و حفاظت بیشتری نسبت به صندل‌ها و دمپایی‌های معمولی برای پاها ایجاد کنند.

پیشگیری

برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از تاول و پینه، پوشش داخلی این صندل‌ها و دمپایی‌ها باید بدون درز باشد. صندل‌های تسمه‌ای و دمپایی‌های جلوباز برای بیماران دیابتی توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است باعث آسیب به انگشتان پا شود (حتی یک زخم کوچک در پاهای دیابتی ممکن است باعث ایجاد عوارض جدی شود)

صندل‌ها و دمپایی‌های مناسب پاهای پینه دار

پینه به دلیل بزرگ شدن بیش از حد استخوان انگشت شست پا به وجود می‌آید. ایجاد پینه می‌تواند به دلیل عوامل ارثی باشد البته ممکن است استفاده از کفش‌های نامناسب که جلوی آنها خیلی تنگ است نیز باعث ایجاد پینه و بزرگ شدن استخوان انگشت شست پا شود.صندل زنانه 

توصیه‌ها:

 استفاده از صندل‌ها و دمپایی‌های که جلوی آنها پهن باشد می‌تواند فضای مناسب را برای استخوان بزرگ شده انگشت شست پا ایجاد کند. استفاده از کفش‌های نرم می‌تواند باعث کاهش آزردگی و فشار بر روی انگشت شست شود. اگر درد ناشی از پینه التیام نیافت به یک جراح پا مراجعه نمایید تا برای شما ارتوز (کفی‌های مناسب داخل کفش) تجویز کرده یا از درمان‌های جایگزین دیگر مثل جراحی ترمیمی استفاده کند. در زیر لیست صندل‌ها و دمپایی‌های لاانگشتی ما آورده شده است. در سایت ما می‌توانید کفش‌های مناسب بیشتری برای پینه پا بیابید. لیست زیر فقط چند پیشنهاد است:

صندل‌های مناسب برای اوور پرونیشن پا

یکی از عوارض شایع که باعث ناراحتی پا می‌شود وضعیتی است که به آن اوور پرونیشن گفته می‌شود. پرونیشن طبیعی یا “چرخش به داخل” پاها برای متناسب سازی پاها با زمین ضروری است. با آور پرونیشن، قوس کف پا صاف‌تر شده و از بین رفته و بافت نرم کف پا کشیده می‌شود. وقتی که این اتفاق می افتد مفاصلی که باید پایدار بمانند، سست و انعطاف پذیر می‌شوند.

توصیه‌هاصندل زنانه  :

 اوور پرونیشن به دلیل اختلالات عملکردی بیومکانیکال (راه رفتن غیر طبیعی) به وجود می‌آید. این عارضه به کمک کفی‌های طبی و صندل‌های ثابت قابل کنترل است.

در ابتدا، اوور پرونیشن باعث ایجاد احساس خستگی می‌شود. به مرور با وخیم‌تر شدن اوضاع، گرفتگی در عضلات، تاندون‌ها و رباط‌های پا و قسمت پایین پا باعث بروز مشکلات و بدشکلی دائمی پاها می‌شود.

صندل‌ها، کفش‌ها، کفی‌ها، پدهای پاشنه صندل زنانه 

ارتوتیک و متعلقات دیگر داخلی کفش‌ها اولین گام برای درمان عوارض پا که به دلیل وجود شرایط نامناسب برای پاها در هنگام راه رفتن و ایستادن بروز می‌کند، هستند. برای بیماران که به دردهای خفیف تا متوسط پا دچار هستند، صندل‌ها و دمپایی‌های متناسب با قوس پا بر کفش‌های ارتوتیک معمولی ترجیح داده می‌شود.

راهنمای خرید صندل زنانه

همان طور که میدانید به همان اندازه که انتخاب و خرید لباس بسیار مهم می باشد، انتخاب و خرید صندل زنانه هم بسیار حائز اهمیت می باشد و باید هنگام خرید آن، برخی موارد مورد توجه قرار بگیرد تا صندل زنانه مناسب و باکیفیت خریداری کنید.با انتخاب و خرید صندل زنانه بی کیفیت ممکن است سلامتی پای شما به خطر بیفتد.حتما هنگام انتخاب و خرید، نکات حائز اهمیت را مورد توجه قرار دهید تا خرید صندل زنانه را به خوبی انجام دهید.

بهترین صندل زنانه،

صندل ساخته شده از چرم طبیعی و مصنوعی است که از بوی عرق جلوگیری کرده و هم اینکه بسیار بادوام است و برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید.ناگفته نماند که قیمت چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی می باشد.توصیه ما این است که از صندل های از بی کیفیت استفاده نکنید چرا که ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به به سلامت پای شما برساند.

صندل زنانه خوب و مناسب را چطورانتخاب کنیم؟

خرید و پوشیدن صندل نامناسب باعث بروز آسیب های جدی در قسمت پا مانند زانو درد، پینه،میخچه و کمر درد می شود بنابراین قبل از خرید صندل به نکات زیر توجه کنید:

 اندازه


انتخاب صندل با اندازه مناسب پا در فعالیت های شما نقش مهمی خواهد داشت پس هنگام خرید آن را پا کرده و دقت کنید که چقدر در صندل احساس راحتی می کنید.

وزن


انتخاب صندل با وزن سنگین باعث خستگی شما در طول روز خواهد شد بنابراین هنگام خرید به سبک بودن آن دقت کنید.

جنس صندل 


به جنس صندل توجه زیادی کنید برای یک صندل از چرم مصنوعی و طبیعی بهترین گزینه است که در عین زیبا و بادوام بودن، از بد بو شدن پا نیز جلوگیری خواهد کرد.

 پاشنه 


استفاده از صندل با پاشنه بیش از 5 سانتی متر باعث فشار به پنجه، انگشتان پا و کف پا خواهد شد و عوارضی مانند زانو درد، کمر دردف میخچه، انحراف انگشتان پا را در پی خواهد داشت.

ویژگی های صندل زنانه خوب و مناسب

برای داشتن دوام بیشتر، جنس صندل زنانه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.
● زیره کف صندل زنانه نباید گرما را به پاها منتقل کند.
● صندل های از جنس چرم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
● کفی صندل زنانه مناسب باید ضد لغزش بوده تا از لیز خوردن هنگام پیاده روی جلوگیری کند.
● برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان پا، صندل های جلوبسته انتخاب خوبی است.
در انتخاب صندل های تابستانی، تنها شکل ظاهری آن را ملاک انتخاب خود قرار ندهید و بیشتر به راحتی آن توجه کنید و همچین از مناسب بودن اندازه بندهای ان برای پای خود مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *