انواع کیف مجلسی, سایر محصولات

آشنایی با انواع کیف کمری

انواع کیف کمری

کیف کمری چیست؟

کیف کمری در واقع وسیله‌ای کاربردی است که باعث می‌شود حمل وسایلی چون تلفن همراه، کارت‌های بانکی، پول، مدارک و… به راحتی صورت گیرد. به این صورت که با بستنش به دور کمر و محکم کردن آن وسایلتان به راحتی در دسترس می‌باشند و نیازی به حمل کیف‌های بزرگتر مانند مدل‌های رودوشی و کوله‌پشتی نخواهید داشت.

همچنین یکی از مزایای دیگری که این مدل از کیف‌ها دارند امنیت بالای آنهاست که از خطر سرقت به دور می‌باشند و دیگری اینکه زمانی حمل این کیف برایتان آزار دهنده است به راحتی می‌توانید آن را جمع کنید، چون جنس نرم و قابل انعطافی دارند.

کیف کمری مخصوص سفر

کیف‌های سفری به دلیل ظاهر کوچک و حمل آسانی که دارند، یکی از اولین انتخاب‌های افراد سفردوست می‌باشد. چون به راحتی وسایل ضروری سفر از قبیل مدارک شناسایی، پاسپورت، دفترچه بیمه، میز فوتبال دستی و… را درون آن قرار می‌دهند و لازم نیست در صورت نیاز چمدان بزرگ خود را خالی نمایند تا به این وسایل مهم دست پیدا کنند. به علاوه اینکه دستانتان کاملا آزاد است و می‌توانید ساک‌ها و کیف‌های لپ تاپ بزرگ را حمل کنید.

کیف کمری مناسب ورزشکاران

خانم‌ها و آقایان لوازم ورزشی ورزشکار معمولا وسایل مهم ورزش را همیشه باید همراه خود داشته باشند. وسایلی چون قمقمه، بطری آب، تلفن همراه، پول و… . مطمئنا جا‌به‌جایی این وسایل با یک کیف رودوشی یا کوله پشتی امکان پذیر نیست، چون کیف رودوشی جلوی حرکت آزادانه دست‌ها را خواهد گرفت و کوله پشتی هم برای حمل این چند وسیله خیلی بزرگ خواهد بود. پس تنها راه خرید یک کیف کمری زیبا و باکیفیت می‌باشد.

کیف مخصوص موتور سواران

افرادی که موتور سوار هستند نیاز به یکسری مدارک مهم از قبیل گواهینامه، کارت شناسایی، کارت‌های اعتباری و… دارند، پس همیشه باید در دسترسشان باشد. این در دسترس بودن وسایل فقط از طریق استفاده از کیف کمری میسر می‌شود. پس اگر موتور سواری هستید و برای حمل وسایل ضروری خود به مشکل برخورده‌اید، پیشنهاد ما به شما خرید یک کیف کمری مناسب می‌باشد.

انواع کیف کمری

انواع کیف کمری

تقسیم‌بندی جنس کیف‌های کمری موجود در بازار:

  • جنس چرماین جنس در بین تمامی کیف‌های کمری موجود در بازار از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. چون جنس چرم معمولا نرم و قابل انعطاف است و به راحتی جمع می‌شود. جنس سَگَک کیف هم از پلاستیک می‌باشد و دوام بالایی دارد، جنس چرم ضد آب می‌باشد و هنگام خیس شدن، آب به داخل کیف نفوذ نخواهد کرد.
  • جنس پارچه‌ایافرادی که کیف‌های پارچه‌ای را انتخاب می‌کنند، معمولا طرفدار محیط زیست هستند چون این کیف‌ها دارای برچسب سبز می‌باشند. به راحتی می‌توانید با این کیف‌ها وسایل سبکتان را حمل کنید.
  • جنس برزنتیکیف‌های برزنتی به دلیل جنس محکم و باکیفیتی که دارند برای حمل وسایل سنگین مناسب هستند. کیف‌هایی که جنس برزنتی دارند از مقاومت خیلی بالایی برخوردارند.

نکات مهمی که هنگام خرید کیف کمری باید به آنها توجه نمایید:

  1. حتما هنگام خرید کیف کمری به جنس آن توجه نمایید، جنس‌های مختلف کیف کمری را در قسمت قبل توضیح دادیم که شما عزیزان می‌توانید با توجه به این تفاسیر کیف کمری با جنس مناسب و باکیفیتی را خریداری کنید. غالب جنس این کیف‌ها از چرم، برزنت، پارچه‌ای می‌باشد.
  2. عزیزان نکته‌ی مهم و حائز اهمیت دیگری که حتما باید به آن توجه کنید، وزن کیف انتخابی‌تان می‌باشد. حتما وسایلی که قصد دارید درون کیف قرار دهید را موقع خرید داخل آن جای دهید مانند گوشی موبایل ، تبلت و …، بعد از آن وزن کیف را بسنجید.
  3. اندازه‌ی کیف کمری نکته‌ی مهم دیگر است که هنگام خرید باید مدنظر قرار دهید. اندازه‌ی کیف کمری باید متناسب باشد، نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک. چون هدف از خرید این وسیله راحتی شما در حمل و نقل وسایلتان می‌باشد.
  4. به تعداد زیپ‌های کیف توجه نمایید، هرچه تعداد زیپ‌های کیف بیشتر باشد وسایل بیشتری می‌توانید درون آن قرار دهید. سعی کنید کیفی را انتخاب نمایید که زیپ‌هایی در قسمت پشت و جلوی آن تعبیه شده باشد.جهت تبلیغات رایگان به این سایت مراجعه بفرمایید
  5. ممکن است شما کیف را برای گشت‌و‌گذار در طبیعت بخواهید، پس بهتر است مبل مدل ضدآب آن را خریداری کنید تا در همه‌ی مواقع بتوانید از آن بهره ببرید. جنس‌های مبل چرم غالبا داراب این خاصیت هستند و آب به درون آنها نفوذ نخواهد کرد.

ادامه مطب

  1. شما عزیزان باید به دنبال خرید کیفی باشید که بند‌های آن که باعث محکم شدن این وسیله به کمر می‌شوند، مستحکم و بادوام باشند تا خیلی سریع دچار فرسودگی و پارگی نشوند.
  2. حتما کیف انتخابی شما باید مقاوم در برابر ضربه باشد تا وسایلی که درون آن قرار می‌دهید دچار شکستگی و آسیب نشوند. به عبارت دیگر کیف کمری باید ضد ضربه باشد.
  3. کیف کمری با کیفیت و بادوام است که قابلیت شست‌و‌شو داشته باشد. چون این کیف‌ها در طول روز خیلی از آنها استفاده می‌شود، پس سریعا کثیف می‌شوند و هرازگاهی باید شسته شوند. البته این ویژگی در مورد کیف‌های چرم صدق نمی‌کند و شما برای تمیز کردن آن‌ها باید از پی‌واکس استفاده نمایید.انواع لوازم خانگی
  4. قیمت کیف‌های کمری معمولا خیلی بالا نیست و شما عزیزان باید با توجه به بودجه و درآمد خود اقدام به خرید کیف کمری کامپیوتر با قیمت مناسب نمایید. قیمت این کیف‌ها را معمولا جنس، تعداد زیپ‌ها، زیبایی و… تعیین می‌کند.
  5. هنگام خرید هم به زیبایی کیف توجه کنید چون این کیف‌ها بخشی از استایل و ظاهر شما هستند. پس زیبایی آنها در زیبایی ظاهر شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *