انواع کیف مجلسی, سایر محصولات

انواع کیف سامسونت

انواع کیف سامسونت

کیف سامسونت:

انواع کیف سامسونت یا سامسونیت از جمله کیف های با قدمت بالا می باشد. در گذشته چمدان های مسافرتی نیز ظاهری شبیه به کیف های سامسونت داشتند و حتی این چمدان ها هنوز نیز وجود دارند و با تداعی یک تصویر نوستالژی، چمدان های زیبا و خاطره انگیزی هستند.

علت این که هنوز محبوبیت خود را دارند این است که این کیف استحکام و چارچوب منسجمی را دارند و یکی از بهترین کیف ها برا حمل وسایلی مانند دلار، ابزارهای خاص و…. هستند. در این مقاله به معرفی انواع کیف سامسونت خواهیم پرداخت و به شما کمک می کنیم بهترین کیفی که مناسبتان است را انتخاب کنید.

کیف های سامسونت می تواند از نظر جنس آن ها به سه دسته تقسیم شوند:

سامسونت چرمی

چرمی خود می توانند در دو نوع سامسونت چرم طبیعی و سامسونت چرم مصنوعی تولید شوند. با توجه به این که کیف های بسیار محکم و با چارچوبی هستند، باید بدنه چوبی داشته باشند وگرنه کیف بی چارچوب و شل می شوند. بنابراین در خرید کیف سامسونت چرمی حتما توجه کنید که بدنه کیف چوبی باشد و لولای بین دو طرف کیف فلزی باشد. در فروشگاه پاپیون بگ همه کیف های سامسونت دارای بدنه چوبی و لولای فلزی هستند.

کاربرد این نوع از انواع سامسونت می تواند برای دوربین، وسایل پزشکی، لوازم آرایشی و گریم، اداری، ابزار کیف آلومینیومی صنعتی و موسیقی است.

کیف های سامسونت را در اکثر اوقات آقایان استفاده می کنند و بیشتر به عنوان یک کیف مردانه شناخته می شود اما کیف های سامسونت کوچک را می توان به عنوان کیف سامسونت زنانه نام برد.

کیف سامسونت فایبرگلاس

فایبرگلاس در واقع  کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. کیف های فایبرگلاس در واقع از همین جنس هستند و به نوعی از مواد پلیمری هستند. در خرید کیف های سامسونت فایبرگلاس با حتما توجه شود که این کیف ها استحکام لازم را داشته باشند زیر اگر کیفیت این کیف ها مناسب نباشد و ضربه ای به کیف وارد شود ممکن است گوشه های کیف دچار آسیب و شکستگی شوند.

سامسونت فلزی

انواع کیف سامسونت وقتی از سامسونت فلزی صحبت می کنیم بیشتر منظورمان سامسونت آلومینیومی است و در بازار ایران نیز تولید می شوند. این سامسونت ها قالبا مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت زیاد و الکتریسیته هستند. و میتوان گفت گزینه خوبی برای حمل کالاهای ارزشمند بسیار مناسب هستند.

کاربرد این نوع از انواع سامسونت می تواند برای دوربین، وسایل پزشکی، لوازم آرایشی و گریم، اداری، ابزار کیف آلومینیومی صنعتی و موسیقی است.

انواع کیف سامسونت

انواع کیف سامسونت

سامسونت ابزار

معمولا افرادی که فعالیت هایی در حوزه تعمیرات انجام می دهند، هموراه ابزارهای زیادی دارند و باید  برای حمل آن ها کیف مناسبی داشته باشند. ابزارها معمولا گوشه های تیز و برنده دارند وعلاوه براین وزن سنگینی دارند و باید افرادی که به کیف ابزار نیاز دارند این موارد را در نظر بگیرند.

کیف های سامسونت ابزار در بازار ایران با جنس چرم وجود ندارد و پاپیون بگ می تواند به صورت سفارشی برای شما با هر طرحی و هر شکلی که شما داشته باشید تولید کند. معمولا افرادی که ابزارهای زیادی دارند، ابزارهای خاص خود را دارند و خرید کیف های سامسونتی که از پیش ساخته شده اند نیاز این افراد را رفع نمی کند. بنابراین ساخت یک سامسونت سفارشی می تواند چاره گشای این افزاد باشد.

انواع کیف سامسونت برای وسایل تتو

افرادی که در شغل آن ها تتو می باشد، معمولا وسایل خاصی دارند و به دلیل این که این شغل در ایران آن چنان گستردگی که در دنیا وجود دارد را پیدا نکرده است، معمولا کیف های مناسبی برای حمل وسایل آن ها وجود ندارد. کیف های سامسونت در ابعاد دلخواه تتوکاران می تواند گزینه مناسبی باشد. این کیف ها معمولا به صورت جعبه های مکعب مربع بیشتر ساخته می شوند

انواع کیف سامسونت برای انواع ساز

بسیاری از سازهای خاص مانند سورنا یا سازهای معمول مانند ویالون و سنتور و…. نیاز به کیف محکم و خاص خودشان را دارند و اگر نوازنده قصد سفر و کنسرت را داشته باشد باید کیفی خریداری کنند که به ساز در حین سفر آسیبی وارد نشود و ما در پاپیون بگ انواع کیف ساز زا برای شما با هر ساختاری که بخواهید تولید می کنیم.

کیف سامسونت برای نمونه های سنگ

فروشنده های سنگ معمولا سمپل های زیادی دارند و برای معرفی نمونه ها نیاز به کیفی دارند که بتواند وزن زیادی را تحمل کند. در پاپیون بگ معمولا کیف های سامسونتی که برای این افراد ساخته می شود، معمولا به صورت چرخدار است زیرا این کیف های قابل حمل به صورت دستی نیستند.

انواع کیف سامسونت برای سمپل های عطر

عطر یک کالای گران است و نیاز است در یک بسته بندی شکیل معرفی شود. معمولا افرادی که قصد معرفی سمپل های عطر خود را دارند به دنبایل یک کیف لوکس برای این کار هستند و کیف های سامسونت بهترین گزینه برای این کار هستند!

با قرار دادن یک ابر در کیف و چیدمان مناسب سپمل ها در کیف یک ترکیب کاملا زیبا و کاربردی ایجاد می کنیم.

انواع کیف سامسونت برای افراد بازاریاب

افرادی که در شغل بازاریابی فعالیت می کنند، معمولا از طرف کارفرما سمپل های به آن ها داده می شود که باید به معرفی آن ها به پردارند. اگر این سپمل ها در بسته بندی نامناسب عرضه شود، هیچ جذابیتی ایجاد نمی کند و خریدار جذب نمی شود. بعضی از بازارب ها از چمدان استفاده می کنند که این کار بسیار غیر حرفه ای و زننده می باشد. به شما توصیه می کنیم انتخاب های بهتری را انجام دهید.

باید بدانیم که ظواهر اهمیت زیادی دارند و اگر زیبایی را در نظر نگیریم، رشد کمتری خواهیم کرد.

کیف سامسونت برای تجهیزات امنیتی

معمولا افرادی که فعالیت های امنیتی انجام می دهند، معمولا تجهیزات خاصی دارند که امکان حمل آن با کیف های معمولی عملا غیر ممکن است. شاید آن ها بخواهند در کیفشان طراحی یا کاری انجام شود که بسیار خاص و ویژه باشد. بنابراین آن ها نیاز دارند کیف هایی به صورت سفارشی برای آن ها ساخته شود.

انواع کیف سامسونت برای نصاب ها

نصاب های لوازم خانگی تا نصاب های ماهواره معمولا وسایل و ابزارهای خاص دستگاه خودشان را دارند و نیاز به کیف مقاوم و مناسب و سایلشان دارند و می توانند با خرید یک کیف سامسونت نیاز خود را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *